Tankar.


Hej! Har vart ute på en härlig promenad med mamma för en stund sedan. Tog oss ett varv på högaberget. Älskar att gå omkring i skogen! Då tänker man som bäst, skönt att rensa de lilla man har i huvvet ibland.

Jag skulle vilja börja läsa. Börja på högskolan och bli nånting. Allra helst vill jag bli Sjuksköterska. De är fasiken mitt dröm jobb. åh, drömmer om de jämt. Visst, är undersköterska. Men vafan, de är ju ingenting i gemförelse med sjuksköterska. Har suttit och kollat runt lite på olika skolar. Lutar mest högskolan väst isf (Trollhättan)
De är nu, isåna här lägen som jag önskade att jag hade gått in mer för skolan i gymnasiet. FAN! Pucko Frida. Men vem tänker på de när man är som mest skoltrött? Nerå, då har man bara killar, fest och allt löser sig tankar. Pft! Bullshit. Jaja, jag skall nog ha mitt drömjobb en vacker dag ja me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0