Not giving up.


Suck! Jag börjar bli lite orolig nu vad som händer med min kropp. Detta är ju inte normalt. Kanske är dags att besöka en läkare. Men varför är man så dårlig på att ta hand om sig själv? När de gäller andra personer så gör man allt för att den ska må bra och puschar på att söka hjälp. Men en själv då? Varför gör man aldrig nåt. Menmen, de blir nog bra detta tillslut.

Idag är jag ledig iallafall. Vilket betyder städ dag. Jag brukar städa på mina lediga dagar. Men jag gnäller inte. Jag tycker faktis om att städa. annars får jag smått panik om de är stökigt runt omkring mig. Har även lovat att färga håret på min Mamma, så får väl göra detta också.

slut.


Kommentarer
Postat av: Janika

Är du dålig så tar du och ringer farbror doktorn genast Frida! Lyssna på tant Janika nu :)

2011-05-24 @ 13:25:40
URL: http://mumintrollska.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0