Jag ser de Regnar ...


Usch, vilket tråkigt väder de är idag. Regn och blåst! Så idag har jag bara vart inne och mys't , Tvättat lite, städat, lyssnat på musik och försöker färga mitt löshår. Först blekte jag de och nu har jag lagt i mer blond färg och hoppas på att de blir några slingor. Men färgen blev riktigt bra faktis när jag blekte de. Exakt samma som min egna. Så om de inte blir några slingor, kanske de går ändå eftersom jag är ganska mörk i underhåret fortfarande.
Väntar på att min älskling ska komma hem. Knappt sett han i veckan känns de som. Blir nog Fredagsmys ikväll. God mat och Päronsplitt. Kolla på Talang. För Sanna får man ju inte missa.
Trevligt helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0