Helgen.


Oj. Dårlig uptd här. Men har haft fullt upp i helgen, som jag har spenderat med min älskade vän Mariella. Så har inte hunnit sitta här. Lite kortfattat,

Fre: Åkte hem till Maggan på kvällen. Kollade på Talang bla, sen kom även Linkan, Jalo & Maria. Spelade lite BUSS, och jag förlorade rätt stort, haha.

Lör: Tog med mig maggan till Trollhättan. Inte så ovanligt fakits. Vi är stammisar där nu på helgen;) Köpte mig en Bikini och två Linnen. De fick räcka för denna gång. Hem en snabbis för att hämta mina Inlines. Sen drog vi till vara och åkte en sväng. Allitd lika kul med Inlines. Köpte mat och drog hem till Tobbe för att tilllaga de. Pasta med räckor och chili. Bjöd grabbarna på lite mat. De är tur att dem har oss som tar hand om dem så:) Fick även tårta utan Patrik. Va en liten bit kvar bara, men han va snäll och hämtade den för våran skull. Sen låg vi i soffan och bara snackade om allt!  

Idag vaknade jag kl 12.20 !! Vet inte när de hände senast. Hade världens huvudvärk också. Men efter lite kaffe så blev de bra. Ne, nu orkar jag inte skriva mer. Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0