Friday, im in Love.


Hej! Jobbade idag till kl 12. Hur skönt är de inte att sluta tidigt på en Fredag? Jäkligt gött måste jag säga. Åkte hem för att käka lite, sen åkte jag en sväng till Vara. Kollade på en till Present till namngivningen som vi är bjudna på i morgon. Men vågar inte säga något här, inte ens en ledtråd om vad jag köpte. För jag vet att kanske Mamma'n läser detta :D Hoppas de blir bra iallafall. älskar att köpa presenter. Sen blev de lite handling på willys. Så nu är frysen full igen.

Skulle tro att de blir en lugn fredag. Kanske hyra en film? Men nu ska jag gå och kramas med min älskling!

Kommentarer
Postat av: Janika

Mamma'n läser alltid här ;) Åh vad jag blir nyfiken!

2011-05-06 @ 15:56:39
URL: http://mumintrollska.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0