About the holiday.


Hejhej! Dåligt med updt här. Men helgen har vart i tippTopp. Namngivning på Lördagen åt lilla Amilia. Kanon väder, kunde inte valt en bättre dag. Senare på kvällen drog jag till Maggan. Där vi grillade osv. Spelade även Våghals. Haha! Roligaste spelet ever. Länge sen jag skrattade så mycket.

På Söndag morgon ringde Mariella och väckte mig. Frågade om jag ville med till Trollhättan. Och de vill man ju såklart. Tobbe, Loffe, Maggan och Sara kom och hämtade mig så drog vi till Slussarna och kikade, Käkade glass och vidare till Strandgatan och tog oss en Räkmacka. Finns de något bättre än en varm soldag, uteservering med dem bästa? Ne, skulle inte tro de. Sen blev de även en sväng till Överby. Köpte mig bara en Tjocktröja på Stadium, som jag bor i just nu. Måste verkligen köpa mig en till! 

De var min helg de. Hoppas eran vart lika bra! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0