28Maj.


HejHej. Klev upp för en stund sedan. Kunde inte sova längre, för jag hade världens huvudvärk. Brukar få detta om jag sover för mycket. Hun' sover fortfarande så satte mig här en stund så jag inte härjar runt för mycket. Tycker att vissa morgonar är riktigt sega. Har ingen ro i kroppen att sitta still. Menmen, Hoppas att mamma ringer snart och säger att jag kan komma dit och färga håret. Blev inte av sist. Vill även mysa och kolla på kattungen som dem fick igår. Så söööt! Den ska bli min och andreas sen.

Sen ikväll blir de lite 25 års kalas. Ska vara med en stund iallafall. Ville helst gått på Kronan idag. Va ett tag sedan jag var där. Men eftersom jag ska köra Mamma och Ubbe till Landvetter kl 4 på söndag morgon, så får jag hoppa detta. uuuuuuuuh. Vill inte! Kommer säkert inte hitta hem därifrån heller, haha.


Just nu. Den osminkade sanningen;)


Kommentarer
Postat av: Janika

Synd, jag som ska till kronan :P

2011-05-28 @ 17:03:34
URL: http://mumintrollska.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0