Sunny!


Hej! Snö igår, sol idag. När fan ska vädret bestämma sig? Hoppas de va den sista snön som kom igår iallafall.
Blev en lång promenad på 1 timme idag. Riktigt skönt. Stod mellan gymmet och promenad. Men eftersom jag inte är riktigt bra än, så fick de bli promenix. Sen stor har jag bara städat och de behövdes. Vi bor ganska stort, men de är väldigt lättstädat och de tackar jag för. Har funderat länge på vad jag ska göra i vårat sovrum. Bara vårat sovrum är på 30 kvadratmeter. Lite svårt att möblera ett sånt stort. Slänga upp massa snygga Gaderober kanske? De hade ju vart drömmen. För nu har vi knappt någon plats för kläderna. Jaja, får bli en tripp till Ikea i helgen kanske.

Nu blir de kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0