Känns långt till våren,


Blä för att vara hemma. Finns absolut inget att göra när de snöar ute ?!
Fått städat lite och bytt säng kläder. Men nu då? Sitter och kollar på diverse inredningbutiker på nätet. Vill ha massa nya möbler. Vill ha shabby chic. Men då kommer jag få byta ut varenda möbel i hemmet. får bli i mitt hus. När jag får köpt de. då ska de bli mitt drömhem. Lantligt romantisk!

Idag fick jag föresten hem mina Färgliner jag beställt. Blev bruna, dem ser inte så bruna ut bara på mina ögon. Var en ganska Ljusbrun, så min vanliga färg lyser igenom för mycket. Tråkigt! Menmen, dem satt bra. För de är engångslinor och dem är tunnare än dem vanliga.


Haha, vilken jäkla bild de blev. ser lite skev ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0