Sommar.


Idag har jag bara tagit de allmänt lugnt. Solat, läst en bok, Planterat blommor, städat och tagit mig en cykel tur i de fina vädret. Blev en ganska bra bit jag cyklade. Men nu sitter jag här, Bom tät i näsan, röda ögon och jag nyser. J*vla allergi. Det finns inget värre.

Igår la jag föresten ut mitt Löparband på blockat. Haha! Jag har redan tröttnat. Fattar inte varför jag köpte ett. Har haft ångest sen de kom inanför dörren. Finns viktigare saker att lägga dem pengarna på. Men iallafall. Idag ska de komma en Man och kolla på de. De kallar jag snabba affärer.



Hittade Smultron längs vägen.

Vårat gammla hus. Där bodde jag när jag var liten! :)

Kommentarer
Postat av: Janika

Haha vad söt du är, redan tröttnat :P

2011-06-30 @ 17:00:04
URL: http://mumintrollska.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0