Miljadär, Ja tack!


Idag har jag bara vart på Möte med jobbet, annars en ledig dag. Är faktis ledig tors-Fre med. Gött!
När jag kom hem så hade mitt paket kommit från Nelly. Beställde en sommarklänning och Nya brillor med en snygg kedja till. så man kan hänga dom runt halsen! Kommit in i en period nu, då jag vill handla och ha nytt HELA TIDEN! suck. Imorgon ska vi hämta mitt löparband jag köpt, haha. Är för lat, så jag orkar inte ens gå ut längre som ni hör så nu blir de springa och gå inomhus ist. Sen vill jag åka och köpa mig ett Vitrinskåp också som jag aldrig får gjort. Så Miljonär hade då aldrig vart fel att vart. eller lite Löneförhöjning kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0