HelgLycka.


Hej Peeps! Om jag ska vara ärlig har jag varken haft lust eller tid att skriva här. Min helg har vart den allra bästa på väldigt länge. Sol, 28 grader varmt, Fest men mina underbara vänner, Drinkar, solat och badat, och grillning. Underbart! Tobbe och Malins fest var väldigt lyckad. Dansade i trädgården fram till morgon timmarna. Gick och la och vid 5 tiden. Tänkte de var nog dags när solen började gå upp och fåglarna kvittrade, haha. På Söndagen, bakfulla som vi var, så drog vi och badade och bara låg och pressa i solen. Senare på kvällen drog Jag och älsk till hans föräldrar och grillade. Ja, vad ska jag säga mer? Jag bara älskar sommaren.  

Vill ha Korten som marre tog. Fan, att jag inte hade med mig en egen kamerna. Fuck!
Måste åka hem till henne och sno några. Riktiga sommar skönheter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0