Almesåsen,


Hej! Imorse när jag vaknade ville jag bara sjunka under jorden och aldrig mer vakna. Fyy, varför dricker man alldeles för mycket? Men efter att fått sovit lite till så mådde jag bättre. Bara lite huvudvärk, men den börjar släppa nu.
Va som sagt ute igår. Blev en sväng till Almesåsen. Förfest hos Phillip. Andreas hade med sig en tunna med öl på 30L som skulle drickas upp. Haha! Men de gjorde dom bra Pöjkarna, den tog allt slut. Jag höll mig till mitt Vin, eftersom jag inte gillar Öl speciellt mycket. Almesåsen va sketa kul. Kvällen var en kväll av världsklass! Björn Rosenström sket jag ju i, han har man ju sett 100 ggr. De va i puben allt hände, haha. Lyckad kväll helt enkelt! Nu taggar jag om till Midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0