1 Juni.


Hej! Sitter här och Lyssnar på Chris Medina- What are words. Blir alltid lika rörd när jag ser den musik videon. De är kärlek! Sevärd. Ni måste kolla på den.

Idag jobbar jag en sen kväll. Då hinner jag med lite på förmiddagen som måste göras. Sy fast clips på mitt nya Löshår, handla, köpa krukor, tvätta, mata katter. Hoppas de är lika gött väder idag som de va igår. Va 29 grader igår. Jäklar vad varmt de va. Va och hälsade på Janika och Lilla Amilia igår. Tog med mig Fika och satt och snackade massa skit. Kul! :) Senare på kvällen blev de grillning hemma hos Karin och anders. Men då va de riktigt kallt, typiskt när man ska grilla. Men de va Trevligt!

Ne, om man skulle slänga in lite tvätt i maskinen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0