Lediga dag.


Godmorgon. Har precis smällt i mig en stor tallrik med havgregröt m hallon, kaffe och ett ägg. som jag äter varje morgon. När jag inte jobbar tidigt då. försöker slurpa i mig de sista kaffet också. men de har börjat bli kallt, och då är de inget hit att dricka de.

Ledig idag. skönt! ska snart ut på en promenad. Så fint väder idag och klarblå himmel. Då kan man minsann inte sitta inne. Ska även ta mig en sväng till vara senare på eftermiddan. annars blir de en lugn fredag. Ladda upp inför i morgon. Då vi ska ha en liten överraskning för Sara som fyllt 25. Skulle haft de förra helgen, men då kunde hon ej. så de får bli i morgon! Kanske inte kan skriva de här, om hon skulle läst. Men de bli bubbel, ljus, och massa gott. Berättar mer när vi gjort de :)

ska bli så kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0