Tisdag.


Hej! Klev upp tidigt idag för att gå och träna på gymmet vid 10. Blev 30 minuter uppvärmning på crosstrainingen, sen 1½ timme på maskinerna. Har precis drukit upp min smootie med Protein pulver i, de är super de. Nu ska jag minsann bli fitt ;) haha. Får se hur de går me de.

Sitter och väntar på att posten ska komma. Beställt ansiktsrengöring från Decléor. Bra erbjudande på Beautyplanet, så då kunde jag inte låta bli. Absolut de bästa produkterna enligt mig. Jag har blivit väldigt beroende av att sitta på nätet och beställa hem saker. De är smidigt och ja kan inte alltid stå emot. Sen sitter jag där med alla fakturer och får lite ångest! Men har fasiken inte tid att åka i väg till Överby heller så.



Ska laga lite lunch nu till jobbet. Börjar kl 2 ..
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0