Ikea time.


Godmorgon. Klev upp för en stund sedan. Blev en sen kväll igår. Men jäklar vad roligt vi hade. skrattade mig igenom kvällen. Men de va ju lite segt att gå in med ett gäng utklädda människor som kunde dansa järnet och ingen fatta vilka de var. och jag va spiknykter och såg normal ut. Men efter en stund kom även jag igång och kunde dansa lite. Jag dansar aldrig nykter. Pffft, den rubriken stämmer ïnte här;)
Men de va väldigt skoj iallafall.

Blir Ikea idag då. Får se vad jag får köpt mig. Men är nog mest ute efter tavlor och lite ljus. Men vet ju att när man kommer till kassan, så är vagnen full.

Lite pics från igår.


Jag gillar verkligen sara's röv som hon fick till. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0