13:33


hej! Hela morgonen, nästan. Har jag gått igenom min garderob. Testat kläder hit och dit, vilket som passar ihop osv. Tror ni fattar. Tänkte rensa lite. För jag har så ini norden av kläder just nu. Men ändå så beställer jag nytt och har aldrig något att ta på mig. haha. Ni känner säkert igen er? Sen blev de en lång promenad. Men jösses, vad de blåser ute idag. knappt så man kom någon vart vissa stunder.
När jag kom hem så hade jag fått mitt packet utav Ginza.  Fick Julklapp där, i från jobbet. Hade vissat Stjärnor att välja mellan. I vårat fall var de 3 stycken. Fanns inte jätte mycket att välja mellan. Så tillslut tog jag bara något.
Blev en rock skiva. rock är alltid bra! Och en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0