What I need.


Tjenna. Sitter här och kollar runt på diverse klädsidor. Men nellys är ändå bäst. Vill nog ha allt där! och de kliar i fingarna att klicka hem något. Men får nog lugna mig lite. Fick nämligen ett paket i veckan där i från. Jag är verkligen shopping beroende. Vilken tur att jag har en kompis som är de med, vi kan hänga ihop varje helg på överby ;) hehe.
Just nu, övers på listan, saker jag Vill/måste ha.
1. Vår jacka.
2. Jeans.
3. Vita Converse skor.

Men denna helgen jobbar jag så blir att vara hemma för de mesta. De ända posetiva med att jobba helg är ju faktis att jag inte slösar några pengar.

Snart är de dags för BB. Vad jag älskar de programmet! sen blir de nana.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0