Tisdag.


Hej! Vaknade ganska tidigt idag. och när man kollar ut så regnar de! Min ända lediga dag och de är regn. Och i helgen har de vart kanon väder när man jobbat. 17 grader som varmast igår.
Jaja, när jag inte kan vara ute så har jag hunnit att stor städa idag. Tillomed dammat varenda vrå jag kunde hitta. så nu är de fasiken rent här! så nu är klockan snart 12. Undra vad jag skall hitta på resten utav dagen?

Jag vill ha en Hund! en liten livskamrat som jag kan leka och gosa med och gå långa promenader med.
Allra helst en Japansk spets. Jag är helt förälskad i dem! Behöver bara samla ihop 10lax, sen är dem min.
Men 10lax kommer jag nog aldrig köpa en hund för, så jag får fortsätta drömma.

Hur söta är dom inte? En liten nallebjörn:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0