Kvällsinlägg.


Hej! Kollade precis på BB, Love it. Men nu börjar jag bli riktigt trött. Inte van att vara uppe så här länge faktis. Haha, nu låter jag ju som värsta kärringen. Men detta är sant, är sjukt trött på kvällarna. Så ska nog snart krypa ner i våran nybäddade säng. mm-hm.  

Imorgon är jag ledig. Gött! Då ska jag passa på och träna på morgonen. Behöver verkligen röra på fläsket nu.
Senare på kvällen kommer de lite folk hit. Har bjudit hit några innan Arvingarna som i Idrottshallen. Kommer nog inte följa med, för ska jobba tidigt på Fredag morgon. Sen har jag ju inte fått tummen ur röva och börjat i någon buggkurs som alla andra har varit duktiga och gått i .. Så jag får svänga mina lurviga på Påsk istället ..

Godnatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0