Just can't get Enougt ...


Hej! Nu har jag äntligen en lugn stund. Full rulle. Jobbade till kl 12 idag. Ganska skönt att sluta tidigt, efter att vart ute med arbetskamraterna igår. Dricka på en Torsdag? haha, ajjämen. Men kul hade vi! Sen hem, åkte och stor handlade på willys. så nu får jag knappt upp frysen efter allt jag tryckt ner. Städade och nu sitter jag här en stund innan jag ska ut på en promenad. Behöver röra på mig lite. Vart dåligt med gymmet denna veckan. Får lite ångest .. 

 Imorgon ska jag till Göteborg med älsk. Kolla affärer, kolla på folk och käka gott! Så jag hoppas på SOL !! Dem har lovat detta, men de ser mörkt ut idag.

Ha en bra helg ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0