September ends.


Jahapp. Nu sitter man här igen en Fredagskväll själv. En vecka har gått sen jag skrev sist. Fast jag bara har vart hemma idag och gjort minsta möjliga så är ändå Fredagar bäst. Haft en liten mys kväll med Hun' Lagade Fläskfilé med kantarellsås och potäter. Sen blev de såklart lite godis till Idol. Men nu är jag hemma själv, medans A är ute och fiskar lite kräfter. Paus på tv. Nyheter. Sen ska jag lägga mig och kolla klart Pirates of carribean. upp och jobba tidigt i morgon i några timmar. Seeegt! men vad gör man inte när personalen är sjuk? Sen hoppas ja på utgång i morgon. Men får se. Kiss&hugs.

Klickade föresten hem en cool Kavaj förut från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0