Lööööördag.


Yey, livat som vanligt. Men gör inte så mycket på veckodagarna förutom jobb. Men igår blev de en tripp till trollywood. Köpte mig en fin blush, nya skor, Linne och smink. Shoppade även loss lite inne på Rusta. eller ah, köpte mest rengöringsmedel av alla dess slag. Senare på kvällen blev det film kväll hemma hos Sara och Klas nya Lya.

Idag har jag mest vart ute. Tog en långpromenad i morse. sen blev det Kantarell plockning. och jävlar vad svamp jag hittade. Var gult över allt! Blev två stora skålar. Så på mitt gömmställde hade minsann ingen varit ;)
Nä, nu blir de en kopp kaffe. så jag orkar åka till Landvetter sen och hämta min mamma och urb.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0