Friday night ,


Nu har jag bestämmt mig. Jag skall bli blond igen! Vet inte när, men de ska jag bli. Jag är velig. Efter ett år kommer jag garanterat vara Mörkhårig igen. Men denna förbannade utväxt hela tiden. Efter jag lyckats bli blond igen så ska jag klippa page. Haha! säger jag nu ja. Jösses. Kommer jag verkligen hålla detta? Mariella bara suckar när jag säger de. Efter så många gånger hon kämpat att göra mig blond, sen färgar jag de lika fort igen.

Lugn kväll idag. Så jäkla trött. Jobbet tar hårt på en innan all ny information satt sig. Så idag har vi ätit Tacos, godis till Idol och ska snart ta mig lite vin. så somnar jag gött sen ;)
Ska försöka komma iväg till Trollywood i morgon. Så jag får gjort nånting denna helgen.


Va tycker ni peeps. Blond igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0