Brand new day.


Hej! Vart en seg dag idag. Inte gjort så mycket. Har nog inte haft ork till att göra något heller. Tog mig en promenad förut iallafall. Gick förbi colorama. Köpte mig V. Beckhams nya parfym. Så himla god. Sen har jag mest suttit här och glott. Sitter och kollar runt på massa inredningsidor. Jag vill ha Jul. Vill börja Julpynta. Varför är julen så mysig? Ska bli så kul att man kan pynta i vårat nya place. Vill klicka hem massa fint jag hittar. men jag väntar nog tills vi åker till Ullared. 3 veckor kvar nu. Så länge borde jag väl kunna stå ut och inte köpa något innan dess :)

men jag har svårt att låta bli för förut så klickade jag hem en BUS som tydligen skall vara jätte bra. OKEJ, jag är shopping beroende. Finns att köpa på eleven.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0