B&J


Hejsan!
Sitter här och käkar Ben&Jerrys. Den är farlig den glassen. Finns inget stopp! Och de blir ju inte bättre av att dom fått in egen frys med bara B&J glass på ICA. Väntar på att Idol skall börja. Så jag har nått att göra denna Fredagskväll. Hun' skall ut med grabbsen idag. så blir en lugn hemmakväll för min del. Om jag inte åker till Vara senare. Får se. Imorgon blir de troligtvis Kronan. Längesedan man va ute nu. Ledig denna helg, så man får passa på! Inget intressant har jag att berätta. Jag bara går hemma och hoppas de ska bli December snart.

Nu ska jag tända lite ljus och slänga mig i soffan. Köpte föresten en underbar ljuslykta igår på Hemcompaniet. Mega stor som ska stå på golvet. Gamaldags och vit. Löve it!
Ha en bra Fredag peeps.


Inte min..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0