Bad updt,


Hejs. Jag är ganska kass på att skriva här. Men tänkte försöka updt lite. Igår var det Oktoberfesten i Vara. Efter många om och men så fick jag köra tillslut. Va inte så sugen på att dricka heller och jag hade faktis kul ändå. De var sjuuukt mycket folk! Inne på kronan gick inte ens att gå. De va tillomed så man inte fick komma in ett tag för de var för mycket folk där inne. Så jag höll mig ute i öltältet. Svängde loss till Haaks som var där och spelade. Rolig kväll, men jäkligt kallt. Fick gå runt med vinterjacka. Men de va de värt!

Idag blev den en Promenad med Mariella i solen. Skönt!
Sen lagade jag Fläskfilé med kantarellsås till min man som är bakfull idag. Ibland så, så får man vara snäll ;)
Ne, tror de blir soffan en stund nu innan man skall iväg och jobba senare. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0