Snöstorm.


Sitter här och lyssnar på. September- Mikrofånkåt. Hennes version av Petters låt. Grym!
Ute är de snöstorm. Kommit massa i natt. Va ute och skottade förut, phu! märks att man inte har några armmuskler, skackis efter åt. haha!

Snart flyttar vi. Inte långt kvar nu. Kunde dock dröja någon vecka till för dem håller på att greja ordning allt.
och jag ska börja måla om sovrummet. De är gult och fult. Så de får bli vitt, allt ska vara vitt, vitt, vitt. andreas är väl inte så glad i de. Men han har ingen talan här ;) Men orka flytta i snö? så därför hoppas ja de är borta dem fösta veckorna i december.

Till helgen blir de även Ikea. Hittat massa jag vill ha. Mest av allt vill jag ha en Himmelsäng. Får se när jag hittar en bra sådan till ett blilligt pris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0