GodMorgon.


Tisdag idag? eller. Håller inte alls koll på dagarna nu. De blir lite konstigt när man jobbat hela helgen. Blir en väldigt lång vecka då. I morse fick jag en chock när jag kollade ut. Massa snö överallt. Plus storm på detta. Känner inte alls för att jobba kväll idag då. Går väl ann om man sitter inne hela dagarna. Men de gör ju inte jag. Ska åka bil till alla ställen, halkigt, kallt och man blir blöt så fort man går ut bilen. uch! Men får vänja mig. Lär ju va så här nu 3 månader framöver.

Nu ska jag koka mig en stor kopp kaffe. andra koppen nu. Hejs!


Kommentarer
Postat av: janika

Jaa det tycker jag! Har sagt det flera gånger till Oscar men det har inte blivit av :P

2010-11-09 @ 15:13:07
URL: http://mumintrollska.blogg.se/
Postat av: janika

Han frågade om jag ville gå och då sa jag att jag går om jag känner någon så då blir det ju perfekt :) Jag vill se han Calle kristiansson :)

2010-11-10 @ 15:13:32
URL: http://mumintrollska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0