Friday!


Blev ingen sovmorgon för mig inte. Va tvungen att stiga upp halv 8 för att köra andreas och Benn till tåget i Herrljunga. Grabbgänget ska ut och roa sig i helgen. Tog vägen förbi vara hem. Pantade flaskor och skulle handla. Men de va helt tomt inne på Ica. De är ju föfan en vecka var tills de nya willys och Ica maxi öppnar ?! så man får tydligen inte handla så mycket där borta i vara nu;) Så fick handla när jag kom hem istället .. Precis släng i mig lite frukost. Kaffe med makrillsmacka. namnam!

Funderar starkt på att lägga mig i sängen igen och slumra till lite. Sen blir de städning. För kl 2 kommer de en tjej och kollar på vårat hus. Sen är de work time. Ha en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0