2 November.


Idag är jag ledig. Har faktis inte gjort ett skit. Bara tvättat en massa, diskat och handlat färg. Ska nämligen försöka färga om våra soffor till svarta istället. För den färgen vi har nu är inte speciellt snygg. Allt är snyggare än den.
Sen har jag suttit här. Gjort ny spotify lista, laddat hem musik, rensat datorn på massa kort och kollat samma internet sidor om & om igen. Känner att nu är jag rastlös. De kryper i kroppen på mig. Måste göra nåt. Men de regnar ute, så jag kan varken ut och springa eller gå. Pust!

Hun' kommer hem snart. Så om man ska börja med maten lite kanske?
och sätta på John Mayer på högsta volym. Bay!




Kommentarer
Postat av: janika

Smart att färga sofforna :) Tvätta tyget igen innan du sätter tillbaka det på sofforna bara, sån färg har en viss förmåga att färga av sig ibland :P

2010-11-02 @ 16:20:50
URL: http://mumintrollska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0