Summerbreeze.


Ojdå! Här var det livat som vanligt. Bloggen blev så mycket tråkigare sedan jag inte kan lägga in några kort mer med min kamera. Inget att visa och jag som tagit massa roliga kort. För vilken blogg är rolig utan kort? Inte så många! men snart så, så skall jag skaffa mig en ny, en bärbar. då kanske allting fungerar igen. För denna datorn, den gör nog sista versen nu. segare får man leta efter.

Har iallafall jobbat denna helgen. Kväll igår och dag idag. Så när jag kom hem så blev det lite städning, sen hann jag även sitta ute i solen lite innan jag tog på mig löpar skorna och sprang ett vart på elljusspåret. älskar skogen!
Väntar nu på Grabbarna som är ute och fiskar. sen skall blir det grillning. Och det blir Lax, som dem drog upp igår. mums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0