Student time.


Hej! Härligt väder idag, om bara alla moln kunde försvinna också. Va ute på en lång promenad i morse. skulle tagit mig en jogging runda. men huvudet värkte så det fick bli promenad istället! Sen åkte jag och hämtade ut mitt packet som kommit från HM! De var på tiden. Var bara 6 veckor sedan jag beställde de! och då var inte ett par örhängen med, dom jag sett fram emot mest. Stod att dem kommer i mitten av Juni, morr.

Senare skall jag åka till Göteborg. Min kusin tar studenten! skoj. Man saknar det lite. Pirr i kroppen, alla skratt, åka vagn och skrika så man blir hes, dricka skumpa. haha. En av dem bästa dagarna i livet! Men ändå sorgligt. men tanke på att man skall skiljas från alla man gått med i 3år.

Pics från min student!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0