Ojdå!


Här var det livat! Men orkar inte sitta och skriva allt jag gör varje dag. Varför vara så nyfikna? Men kan ta de lite kortfattat, så ni vet nåt. Jobbat som vanligt, Tränat, Shoppas massa fin heminredning, Kollat på ett fint hus. Men vi skall inte lägga något bud på det, lite för dyrt för huset.

Och idag har jag bara myst med min älsk. Han har vart ledig idag och jag med. Så vi har åkt inlines, spelat spel och haft en utflykt till donald. men dem är alltid lika sega i Vårgårda. så de tog en bra stund innan vi fick våran mat! Nu ska jag tända ljus och lägga mig o soffan och se någon bra film, de kan man göra när de regnar utan att få dårligt samvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0