Lööööööördag!


Vet ni va? Idag har jag klippt bort mitt långa hår. Blev en aning tveksam när jag satt där i stolen och maggan skulle börja klippa. De är liksom kortare än axlarna!? fattar ni? har nog aldrig haft så här kort .. sen är det massa uppklipp, så det ser nästan Pash aktigt ut. Men det är fint. Lite ovan bara, men jag vänjer mig. Jag ångrar mig inte iallafall och jag började inte gråta. de är de viktigaste, haha.

Precis proppat i mig tacos och skall snart göra i ordning mig för lite förfest hos mariella innan Arvingarna.
Vet dock inte om jag skall till Arvingarna. Inte bestämt mig än. Festhumöret, vart försvann de? Får se om förfesten kan reda upp detta humör. Ha en toppen helg!


Gammal bild. Nu finns inte detta hår kvar!

Kommentarer
Postat av: NatalieRickardsson

Ja herregud, har nästan smällt i mig hela. Haha. Jaa, jag hade jättegärna vart med ut ikväll! Får försöka komma hem snart :)

2010-05-15 @ 19:31:06
URL: http://makingdifference.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0