FRIDA ' Y !


Thank gud it's Friday. Idag har det vart full rulle sen jag vaknade. Blev gymmet 1½ timme efter frukost .. känner mig väldigt duktig som börjat gå 2ggr i veckan. Väl hemma började jag städa. såg ut som en bomb nerslag hemma och gått & vart små irreterad hela veckan för allt stök och smuts. Men idag så. tvättat, dammsugit, dammat, tvättat golv. sen luktade de Lovley! När Hun' kom hem så blev det en tripp till Trollhättan. Köpte Dop present till lilla Alvins dop imorgon. Tur man inte har barn själv, kommer ju bli pank när jag skall köpa allt till ungen. För billigt är de iallafall inte! Jaja. Blir en lugn kväll. Nu ska jag spela Need for speed med min kära PV :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0