Arvingis


Gårdagen va sjukt rolig! Vilken tur att jag följde med ändå. annars hade jag gått misste om något. De var väl förfestens förtjänst. Va längesedan jag skrattade så mycket!
Blev en hel del dans. Och snälla killar som lärde mig bugga, så jag faktis kunde några steg och fatta när dem skulle snurra mig. De får man göra om!

Imorse när jag vaknade så blev det en tripp till Trollhättan. Skulle köpa mig en volumaster. Men hade inte lust att lägga ut 600 spänn på en sån idag. Så blev lite annat smått istället. Ny Bikini, Klänning och Linne.
I morgon måste jag rensa min Garderob. Får inte plats ett ända klädesplagg till där inne nu!

Jaja. Nu ska jag spela Bingolotto!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0