Helgen!


Helgen i korthet ;

Lördagen var det jobb. Tyvärr så blev personen som skulle jobba kväll magsjuk och det var ingen annan som kunde jobba. Alla skulle bort! så jag fick jobba över till klockan 7 på kvälla. Va lagom kul att jobba 12 timmar. Sen va det hem fort och fixa sig, packa och bege sig till vara där de va förfest hos emelie. Mycket trevligt! Sen hamnade vi på 23an. Jag hade faktis väldigt roligt. så roligt brukar jag inte ha. Det var något med denna 23an. Absolut bättre stämning än 18! sen hamnade vi hos alex på efterfest och de va inte tyst fören halv 6. då alla somnade i soffan. så söndagen spenderades i alex soffa i stort sett hela dagen. värre huvudvärk får man leta efter, men de var det värt efter en sån bra kväll!



Sol idag igen. Underbart! så skall dricka upp mitt kaffe sen blir det lång promenad.
Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0