Headpain!


Vad skulle jag ute och göra igår? Jag skulle ju inte dricka så mycket, men den planen sprack ganska stort och nu sitter jag här med världens baksmälla, sprängade huvudvärk och seg. och om 1½ timme så börjar jag jobba!! Jag vill verkligen inte, orkar inte. De är lätt att vara efterklok ;)

Gårdagen var jätte kul. Förfest hos Emelie. alltid lika kul och bra stämning när ölspelet kommer igång! Kameran gick runt bra med, många roliga kort, haha! Men eftersom min dator är störd & det inte funkar att lägga in kort så får ni vänta ett tag med korten. Kronan va OK, dåligt med folk men dansade gjorde jag hela kvällen lång så nu har jag tillomed två stora blåsor under föttera ..

Nu ska jag knapra alvedon och vila en stund innan det är dags att åka igen.
Saknar min PV, som kommer hem idag. äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0