FörstaMars.


Hejhej! Va längesedan jag slängde in ett inlägg här nu. Imorse blev världen trist igen. Igår va man överlycklig för man såg vägarna och massa snö smällt bort och i morse när man skulle åka till jobbet så blev man trött påt igen. Kan det aldrig sluta?! Hur mycket snö finns det i himlen egentligen? Får helt enkelt stå ut ett tag till innan man kan sitta på altanen och sola. En sak som är bra, är att jag fick min svarta spetsklänning idag från Nelly. Den satt som en smäk, men kanske lite väl tajt. Men gillar den mkt! Skulle vilja visa, men eftersom jag inte kan lägga in kort så får ni klara er utan. Men nu ska jag kika runt lite på H&M och se om det kommit in några nyheter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0