Better together.


Hej igen. Nu lukar det gott här hemma, precis storstädat och hängt upp tvätt, de va behövligt! Va ute på en lång promenad förut. skönt när solen värmer i ansiktet! synd bara att det inte är vår och varmt än. stannade även till i våra få affärer vi har här. Massa snygga skor har kommit in men väntar nog med de tag till tills snön försvinner. Men jag köpte mig en fin tröja från Esprit! Jätte mysig. så den är jag nöjd över! Ni får nöja er med bilder från Esprit hemsida. Eftersom min dator är fuckup. Mycket snyggare i verkligheten!


Kommentarer
Postat av: Helena - Bara massa gott!

Den såg fin ut, säkert jätteskön! :)

2010-03-03 @ 16:51:07
URL: http://baramassagott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0