Life is wounderful.


Åh, vad jag älskar att vara ledig mitt i veckan. Jag får gjort så mycket då, speciellt när det är grått och mulet ute.
Fått städat idag, det behövdes verkligen efter helgens folk som dragit in massa grus och gräs, vin flasker över allt och glas i mängder. Även fått tvättat och dammat av de mesta. Så nu lukar det gott och känns fräsch't att komma hem igen!
Sen fick de bli en tripp till affären. Hittade Jordgubbar. va väldigt små, men oj vad goa! så de sitter jag just nu och trycker i mig samtidigt som jag skriver emellan åt. Men känner att jag ätit lite för mkt, för nu börjar jag få ont i magen. Ne, om jag skall göra de sista här hemma innan de är dags att laga Lasagne.

19:00 är de Spinning. skoj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0