Indiano.


Godmorgon! Nu är det snart dags för min jobb helg. Börjar om en timme, sen kör jag hela helgen. Men sen är det semester:) Om det blir fint väder, vilket jag hoppas på. så blir det nog kusten mycket med älsk. Bada, sola, fiska och gå omkring på älskade smögen bryggan.

NU, har äntligen min kamera kommit till rätt. Den har legat hos Miss magnusson hur länge som helst nu. men igår hämtade maggan upp den och vet ni va? Hon fick in korten! & så många gånger vi testat och de aldrig har gått. Men nu ni. Hon snodde så klart massa av mina super kort till fejjan. Men de gör inget. Tjejen fyller ju faktis år i morgon. Då blir det kalas! ♥

Ha en bra helg peeps.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin du är :)

2010-06-20 @ 19:29:48
Postat av: addemannen

VÄRLDENS FINASTE

2010-06-30 @ 15:54:18
URL: http://www.upptagenduva.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0