Fredag!


Åkte till Trollhättan förut idag med Pappa. Han skulle ändå dit och kolla på bil och sen ut med några jobbarkompisar. När jag lämnat av honom så åkte jag ut till överby en snabbis. Skulle kolla efter Klänning. Testade massa, men ingen som lockade direkt. Men fick köpt mig en snygg Jacka, va rea dessutom. Blev även två Linnen och nya skor. Visada sen detta för min kära när jag kom hem och han sa att jag redan hade ett par såna skor ju! men de är stor skillnad. Ballerina skor bägge två & svarta. Men helt olika former och de ena har spänne och diamanter. Killar vettu, dem kan inte mycke dom, haha.

Nu spelas det ps3 för fulls ute i tv rummet. Carl är här och mer grabbs är på ingång. antar att jag får sitta här ikväll! Men i morgon drar jag till Liseberg med jobbet. skall bli riktigt skoj! För där va man inte igår. Ne, snarare 5 år sedan sist, om inte mer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0