Dripp Dropp, dripp dropp.


Jag har nog blivit beroende av ramlösa, loka, bonaqua, a you name it. Dricker det varje dag och de är så jäkla gott! magen blir dock lite uppblåst. men det beror väl på all kolsyra som är i. Just nu är det ramlösa Blodgrape & apelsin tillsammans med kycklingsallad, mums! så nu börjar jag bli människa igen. La mig en timme & solade förut efter jobbet. sen var jag vrölhungrig, Blodsocker fall. så fick cykla till affären och köpa mig något snabbt!

Såg på vädret förut, och det ser lovande ut hela veckan. massa sol! Jobbar kväll imon, men då hinner man allt lägga sig en stund innan. så nu skall det pressas så länge man kan:)
Ne, nu skriver jag bara massa skit! skall ta mig några bigaroer och vänta på älsk som har köpt en ny bil idag till oss. ÄNTLIGEEEN! nu slipper man skämmas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0