Dagen ,


Dagren började med jobb. men eftersom jag har ett sånt kanon jobb, så blev det lite solning och mata änderna, haha. sen åkte jag & hun hem till Pappa för att tvätta och polera bilen. Jösses vad fin den blev. Första gången jag polerade en bil, så nu ser den som ny ut! Vidare till vara för lite ärenden. Sen blev det altanhäng, med grogg och grillning. Charlie kom även på besök, trevligt! Grabbarna har precis dragit vidare så jag passar på att testa min tandblekning. Dom kan ju iallafall vara VITA om dom nu inte skall vara raka! Får se om det funkar. Ser jävligt rolig ut iallafall ska ni veta. Stor plast skena i käften och en plast bit som sticker ut, så man skall kunna ta ut den lättare. haha! Hoppas de funkar, annars är det 400 spänn åt skogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0