Strunt prat.


Idag har de vart ännu en äcklig klibbig dag. Höll på att smälta bort på jobbet. 30 grader är inget skönt att jobba i.
Men de va skönt att cykla hem sen. Lagom varmt! Och vet ni va? När jag höll på att cykla hemåt så cyklar jag en gamal Järnvägsväg. Bara skog och åker runt omkring. Rätt som de är så hoppar 3 svart klädda killar fram ur skogen och springer ut på åkern fort som fan och skjuter paintboll mot varandra. snacka om att jag blev rädd. Va lite rädd där ett tag att dem skulle skjuta mot mig, men klarade mig :) Rolig hobby en måndag kväll?

Om man skulle gå och kolla lite tv kanske innan läggdags. Saknar min andra hälft också! Tänk att man kan sakna någon lika mycket efter 4år tsm som man vore nykära.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0