Godmorgon!


Klev upp vid 10- tiden. Käkade en dunder frukost, Fil med färska Jordgubbar i + müsli, två ägg och kaffe. Så nu är jag mätt. Nästan lite för mätt. Ledig idag. skönt! Nämligen min ända lediga dag denna veckan. synd bara att de är tråkigt väder ute. Men då kanske ja hinner städa lite här hemma och ta mig en Promenad som ja inte orkat dem senaste dagarna, för de vart så sjukt vaaarmt!

Men nu ska jag göra iordning mig lite, för att sedan gå till bageriet och kolla om dem gör glutenfria smörgåstårtor. Ska ju ha kalas här nästa veckan. Va man man äta annars? Får bli hemmagjord Jordgubbstårta med. Va ju iväg igår och plockade Jordgubbar. Så nu har ja massa i frysen! mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0