You are not alone.


Sitter här och knaprar på en morot, precis kollat på ännu en cd med OTH och hoppas innerligen att snön och kylan försvinner snart så man kan börja ut och springa och kanske våga gå snabbt. eftersom jag aldrig kommer till något gym så måste jag ju börja någonstans? ångesten kommer ju närmare sommaren vi kommer. bilringar hit och dit och alldeles för mycket sötsug. suck! Men ja ska ta tag i detta. Hur många gånger har jag sagt de? Jaja.
annars så händer de inte så mycket i mitt liv just nu. Jobb hit och dit och inte ledig fören på Lördag. Föresten så fick jag mitt paket idag med mitt rengöringsmedel. så nu ska jag duscha, sen tvätta facet ..



















/Love Frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0